The real me

Du heter: Anna Nordlander

Smeknamn: Nord

Låt som när du är ledsen sörjer till: Sätter på Enya och lägger mig i sängen i becksvart mörker

Beroende av: Kärlek! (Och kaffe på morgonen)

Vad tror folk om dig? Som sagt: att jag är en självupptagen bitch som ser ner på andra

Stämmer det? Ne, men jag fokuserar faktiskt ganska mycket på mig själv och min egna framgång (men enligt Blondinbella är det BRA!!)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina betyg är väl rätt vanligt att slänga ut sig en kommentar om

Hur imponerar man på dig? Många saker, men bland annat: Att utan på ett egenkärt sätt kunna berätta om fänglsande historier som har inträffat personen ifråga, kunna föra en intressant diskussion och att kunna läsa om svenskans ursprung utan att somna

Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden, allvarligt talat!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ett jättelångt från Freud, orkar inte skriva haha!

Var bor du? Tyresö

Trivs du där? Absolut, Tyresö har allt: skärgård, natur, lantkänsla, nära till stan.

Hur svarar du i mobilen? Vanligen "aa hallå". Om jag är sur blir det kort och gott ett "Mmm...?"

Vem ringde du senast? Min pojkvän

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Tråkigheter

Antal timmar sömn inatt: Runt sju, gissningsvis

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Always! Innan lektionerna kräver jag en förbereldese på en kvart så att vi inte kommer försent

Hur känner du dig nu: Tom

Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, svart. Färgexplosion!!!!

Vad tycker du om fötter: En konstig kroppsdel på det hela taget. Den enda jag vet med fina fötter är min kusin Sara.

Vad saknar du: Just nu? Min pojkvän

Hade du en bra kväll igår: Uuuunderbar, var ju med tjejerna!

Favorit dryck på morgonen: Skållhet kaffe, funkar inte annars

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid vardag kring tio halv elva

Är du blyg? Nej, men om jag är med människor jag inte känner eller känner mig allmänt obekväm med av någon anledning så är jag inte den som boundar direkt. Det tar oftast ett tag att lära känna mig

Sysslar du med någon idrott: Gymmar ju, även om det inte direkt är en sport

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: I know it's true

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ragga hem en snygging med fräscha rattar och klämma som tusan

Är du nöjd med ditt liv: Oerhört, vet inte när jag var så här lycklig över en så massa saker på samma gång! Jag har tampats med så mycket stress och ätstörningar under flera års tid, så jag känner mig så fri just nu! Tidigare hann jag nästan inte stanna upp och känna att "gud, vilket bra liv jag har". Jag har lärt mig så mycket!

Är du bortskämd: Ogillar ordet bortskämd så tänker inte ge något löjligt svar

Vad gör du i morgon: Går till skolan, busar i stan med några vänner, går förhoppningsvis på date med min fina älskling som jag är så kär i!

Vad är det värsta du vet? En rätt vanlig mening som flyger ur min mun är just "det här är det väärsta jag vet" så det är en del saker, bla: skitsnack bakom ryggar, att vara besviken, folk som tror för mycket om sig själva, att ha på mig jeans, när personer går runt med en ljusrosa tröja och ett par ljusa jeans, när folk har håliga strumpor, när vuxna kvinnor har sitt hår i två tofsar, när folk säger att Twilight är ett hot mot HP, när det är varmt och knökafullt på buss och tunnelbana, att det är okej för blattar att säga "ni svenskar" men inte för oss att säga "ni invandrare", att min facebookchat inte fungerar... Ja, det är den del grejer!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Åh ja, världens bästa vänner!

Vad är det finaste du fått? Oj... Jag har fått så mycket fint! Kanske en tavla från min mormor, som hon gjort själv. På baksidan står det "för att jag älskar dig så mycket"! Blir tårögd när jag tänker på det!

En speciell dag du minns: En gubbe, en bästa vän och en annan. Bara Fells förstår.

Du samlar på: Brev, har en låda under sängen! Men numer skickar ju ingen längre..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mina vänner, min pojkvän eller mamma!När grät du senast: I Varberg
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Skulle aktiespara litegrand haha, och sen skulle jag ta med min familj på en safariresa i Gambia! Förmodligen skulle jag shoppa en hel del, och absolut skänka pengar till cancerforskning. Skulle också passa på att köpa en snygg bil för eget bruk!

Vill du gifta dig: Sjäälvklart!

Vill du ha barn: Ja, två stycken! Vera och Matteus! (YES, Matteus is still on!)

Är du musikalisk? Hehe. Nja.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej, fast jag river istället! De är så sköra och går av hela tiden..


Kommentarer
Postat av: fred

ååååh you are a happy girl :D



ps. varför svarar du inte på mitt långa sms ifall du sett det

2010-08-26 @ 22:53:48

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0