Släktmiddag - det första mötet

Nu har släkten just gått hem och Martin har officiellt introducerats som min pojkvän! Det gick som väntat utomordentligt, särskilt mormor föll pladask för min vackre man. En liten tabbe slank försås inte så obemärkt förbi; i min familj så är det ofta bara en person som klämmer i med det första "hurra:t" efter avslutad födelsedagssång - vilket Mart förstås inte var bekant med utan tog helt ogenerat ton i en duo tillsammans med pappa. Mart tystnade dock snabbt som ögat.

Nu ligger jag proppmätt i min säng, varm och myggbiten, och ska kolla på någon film med baby. Med detta önskar jag eder alla en riktigt god natts sömn! ♥♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0