Skrivet utan känsla

Provjobbet igår gick givetvis åt skogen, förväntar mig inte att få det. Synd, älskar verkligen caféet. Efter att fått alla mina förhoppningar krossade så mötte jag upp Martin och Jonte på söder. När Jonte senare skulle åka vidare, åkte jag och Mart in till stan och hälsade på Nisse som jobbade på Muffin Bakery. Efter att ha blivit bjudna på diverse gottigheter (latte med choklad- respektive hasselnötssyrup samt cheescakemuffin och reguljär cheescake) begav vi oss på jakt efter en restaurang att äta middag på. Det slutade ändå med att vi köpte hem mat och åt i min säng, trots att vi hade gått ända från Drottninggatan till Gamla Stan till Stureplan - och faktiskt slagit oss ner på Capri men snabbt flytt på grund av olidlig värme. Vi spenderade kvällen framför Sex and the city med en godispåse, jättemysigt!

Idag är jag lite risig, kan inte riktigt sätta fingret på det men jag mår illa, är varm, trött, seg... Förmodligen åker jag och älskis in till stan om någon timme i alla fall, måste rycka upp mig!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0