Sista dagen på sommarlovet (!!!!!!!!!!!!!!)

Jag skulle vilja påstå att dagen har varit relativt produktiv, precis som jag vill ha det! Vaknade redan vid halv åtta av att full familjestyrka levde loppan i huset med samtliga morgonbestyr: duscha, föna håret, lyssna på nyheterna, slamra i köket. Försiktigt kröp jag bort från Marty och åt frukost innan jag tog bussen till gymmet. Tränade en timme innan jag återvände och hann till och med vara hemma en stund innan Marty äntligen vaknade. Efter lunch för min del och frukost för Marts, skildes vi åt. Jag och Henkisen åkte in till stan för att åter bege oss på presentjakt till vår ack så kräsna moder som inte var helt nöjd med tröjan vi lagt ner stor möda på att hitta. Efter några timmar pustade vi ut med en ny presentbox och åt innan Mart anslöt för att tillsammans med mig besöka resebyråerna på Sveavägen. Förväntansfulla och övertygade om att snart ha resepapperna i händerna, möttes vi av ett ytterst marginalt utbud - allt är fullbokad!! Så nu har vi fått tänka om och ska nu istället fundera ut en weekend till någon storstad! Barcelona eller kanske Rom? Längtar, vore så mysigt!

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0