Semester med my baby!

Nu begav sig just Marty till jobbet, vi har ägnat hela förmiddagen åt att leta resor! Vi är jättesugna på Puerto Rico, Gran Canaria! Egentligen tänkte vi åka på mitt höstlov, men det är inte förrän i början av november och jag orkar inte vänta ända tills dess! Nu har jag just kollat upp resedatumen inom den närmsta tiden, så antingen är nästa vecka aktuellt eller 1 septmember (men vågar jag verkligen vara borta första veckan från skolan när jag börjat trean?). Perfekt vore att åka den 25:e augusti, men då missar jag ju Fredrikas 18-årsfest, så det går absolut inte! Vi kollar i alla fall på det här hotellet, helt underbart:


Marina Suites




Kommentarer
Postat av: freudiludi

NEJ DU FÅR INTE MISSA MIN FÖDELSEDAG JUSTE :D

2010-08-09 @ 00:44:28

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0