Resa!!

Det är bara det att jag inte kan sluta planera resor i mitt huvud!! Jag äääälskar att resa och har flera idéer om vart jag vill åka, bland annat har jag dessa i åtanke för den närmaste tiden:

- Usa, Florida: Med Nisse, besöka Harry Potter-land! Shit, vore så sjuukt kul!
- *I ekvatorndistriktet* - Med Marty till hösten/vintern (kanske har något på gång.... hoppas!!!!!)
- Skottland: Med Henkisen, åka till inspelningsplatserna i Harry Potter! Vi åker när jag har fyllt 18! Kanske vill Fellan följa med så att vi kan lyssna på säckpipemusik också?
- Gran canaria: med tjejerna till hösten/vintern och festa som galningar!
- Paris: en weekend med Fred och Mag!

Sen så vet ju alla att mitt drömresemål är Afrika, men dit kommer jag inte tidigast förrän nästa år. Jag vet inte vad det är, men jag har falltit totalt för det afrikanska landskapet, det afrikanska folket, den afrikanska kulturen... Så vackert och äkta!


Kommentarer
Postat av: Chamilla Magnusson

Hej!
Jag hittade din blogg när jag sökte på "afrikanska landskapet" på google. Jag hoppas det inte gör något att jag skriver en kommentar till dig, men jag ville bara säga (efter ha läst ditt inlägg) att jag också vill resa till Afrika och har gjort det så länge jag kan minnas. Men eftersom jag inte kunnat åka tidigare pga man var för ung och inte hade några egna pengar tidigare, hoppas jag på att kunna spara tillräckligt för att åka till våren - när jag fyller år i april.
Inlägget ditt är ju två år gammalt så jag måste fråga - Fick du åkt som du hoppades på? Vart åkte du? Hur länge var du där? Åkte du med någon? Vart stannade du/ni - hotell, parker m.m?
Jag är jättenyfiken och kanske kan du t.om. komma med goda råd inför min (kanske) stundande resa?

P.s Bilden är verkligen inspirerande och jättevacker n_n D.s

2012-09-20 @ 15:07:24
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0