Örghhh.. Grattis mami i alla fall!!

I'm fine. Förutom när jag tänker på den fruktansvärda rödsliskiga drinken jag blev erbjuden igår. Då mår jag illa. Ruskigt illa. Vi åkte alltså först till Nacka, men därifrån drog jag och Issa vidare till Gebers där vi också var på nyårsafton. Bland det första som händer är att några säger att de inte vill något hellre än att putta ner mig i poolen på grund av hur jag pratar, så jag intog därav omedelbart en relativt fientlig inställning till kollektivets gardenparty. Ja, det är faktiskt ett riktigt kollektiv! Folk menade att det såg ut som i The shining, men eftersom jag inte vågat se den filmen så nickade jag bara intygande med den största förståelse inför denna skräckfyllda sanning.

Blev väckt vid nio imorse med anledningen att min fina mami fyller år idag (grattis!). Släpade mig in i hennes sovrum under gälla toner av bakisversionen på Ja må du leva. Efter uppvaktningen drog jag mig tillbaka till min säng och sov ytterligare en och en halv timme. Nu har jag ätit frukost och läst tidningen. Vet ni vad det är för idag idag? En slappa-och-kolla-på-Sex-and-the-city-i-sträck-ända-tills-gästerna-kommer-dag. Utan tvekan.


Present till mami!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0