On the right way

Innan var söndagar ångestframkallande för mig: jag ställde klockan på morgonen och pluggade tills dess att jag gick och la mig. Jag var totalt hysterisk och pluggade timtals i streck varenda dag! När jag var 15 fick jag en diagnos fastställd av en psykolog som menade på att jag var utbränd och hade gått in i väggen. 15 år.  Numer tycker jag verkligen om den här dagen på veckan, det är ett perfekt läge att ta igen för en stressig vecka. Promenader, träning, läsa, plugga, fika, umgås. Efter husvisningen åkte jag till gymmet och gick på ett Bodypumppass (extremt tråkigt utan dig, Fell!) och nu när jag kom hem serverades en underbar middag med crostini och löjrom till förrätt och oxfilé, klyftpotatis, pesto och ädelostsås till huvudrätt. Nu ska familjen diskutera huset - den här gången har vi något på gång!!! Jag ääääääälskar det!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0