Night talk

Kom just hem från en myskväll med finisarna Issa, Aro, Tove, Jessica (grattis till körkortet!!), Frida och Elin. Aro och Issa, som på senare tid har fått för sig att Panduro (hobbyaffären) är rätt ställe att investera i, tog tillfället i akt att visa sina pyssel-färdigheter. De har köpt ett helt lager med krafs. Jag hatar att pyssla (de enda områdena jag någonsin fått IG i är klippning med sax och symaskinshantering, ja hela slöjden var faktiskt en ren katastrof för min del). Nu när jag kom hem drabbades jag av en plötslig hunger, så jag fann ingen annan råd än att helt enkelt svänga ihop lite nattmat. Ska äta under tiden jag fortsätter att leta resor till mig och min baby under höstlovet... Jag har blivit helt besatt av Ving och Fritidsresor!

Just det... Min soppa gjorde självfallet succé, men det verkar ha varit något konstigt i spenaten... Hela familjens tänder har börjat växa i rapidfart!!! Är rätt orolig, skolan börjar ju nästa vecka?


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0