Mr Proud

Say what? Tror ni inte jobbet ringde och extrainkallade mig idag minsann? Och tror ni inte likt förbaskat att jag då inte längre var sugen på att åka in, utan hellre ville ligga kvar i sängen med my love och höra regnet smattra mot fönsterrutorna? Suck. Men hörrni. Jag fick beröm idag av chefen! Jag som alltid påstått att jag är en usel McDonald's-arbetare (när en av de anställda frågade mig om jag visste vad begreppet "Först in först ut" betydde svarade jag med moloken röst att jag antagligen fått sparken), ja just densamme, fick hör och häpna höra att jag är riktigt bra! Detta till följd av att jag har panik över mitt schema till hösten som inte ser så bra ut. Jag gråmade mig över situationen och bad om att bli omplacerad. Då sa han att jag är bra. Och att han inte vill förlora mig! Till och med det sa han, japp japp.

Men nu har jag ändå suttit och skrivit ett cv till Ica Kvantum och café Vetekatten. Det drog visst över tiden... Jag ska upp 8 på grund av jobbet imorgon bitti, så det är i grevens tid att jag hoppas i säng nu!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0