Min egna morgonstund

Godmorgon! Vaknade redan tio i åtta och är fortfarande smällmätt efter frukosten, satte i mig ovanligt mycket imorse. Jättetråkigt väder ute, och jag och Issa som tänkte ha picknick i solskenet? Antar att vi får styra om i planeringen. Skulle egentligen ha varit ett utmärkt tillfälle att ta bussen in till gymmet nu, men jag är lite kinkig med att träna när man är lite halvsjuk. Vi ska inte överdriva mina besvär, men jag är i alla fall lätt förkyld!

Med Enyaskivan i bakgrunden har jag försett mig med diverse bestyr, lite städning av rummet bland annat. Håller också på att fundera ut den ultimata födelsedagspresenten till mamma som fyller år på lördag, tänkte nog inhandla den idag! Jag har också tänkt över att köpa ett par stövlar för eget bruk, skulle vara perfekt nu när vi går mot hösten. Shit, börjar skolan nästa vecka.... Trean.... Vart försvann sommaren?

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0