J´adore

Ibland kan ju dagarna knappast bli bättre! Efter skolan (underbart på alla sätt och vis, oh I looooove Tyresö Gymnasium!) så åkte jag och mina älsklingar här i världen - Fred och Mag - in till stan. Vi shoppade lite och pratade massa strunt, typiskt tjejigt. (Girls, I wanna be with you for the rest of my life!). När vi var klara med vår lilla runda så åkte jag till Söder och mötte upp min pojkvän för att äta middag. Vanligen är Mart den mest exemplariska pojkvän som man bara kan tänka sig och jag tänker ofta vilken oerhörd tur jag har som har fått honom på halsen - men det är just vid sådana tillfällen som han lyckas kläcka ur sig något som får mig som kär flickvän att häpna. Dagens romantiska citat: Anna, du ler som en häst. Okej...

... vänta nu? Missade jag något? Ibland älskling, går dina liknelser liksom inte riktigt hem! Vad han nämligen egentligen menade var "Anna, du ler alltid med öppen mun" (vi diskuterade att han alltid prickar in att kyssa mig när jag skrattar och att han därav får de så kallade tandkyssarna - mycket fruktade bland par). Det tar ett tag att komma in i hans komplicerade system av metaforer innan man förstår att det ibland kommer ut lite annorlunda än vad han först hade tänkt sig!

Kommentarer
Postat av: Lu

hahahaha NICE

2010-09-01 @ 00:02:24
URL: http://nyanser-av-lu.blogspot.com
Postat av: Anonym

ahahahhaha ja älskar dina inlägg

2010-09-01 @ 13:52:25

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0