INGEN RUBRIK

Dagens spektakel:

10.00-20.00: working lady. Allt gick bra, klarade mig undan med endast en utskällning samt en felplacerad matpåse (damen som beställt 2 QPC,varav en utan tomat, samt 1 mellan pommes, fick istället 2 cheese och 1 liten pommes med sig hem - dock inte mitt fel, på riktigt, hon avläste min magiska ögonkontakt inkorrekt).

21.00-nu: Filmkväll at Mags mansion med älsklingarna Fred, Nisse, Oscar, Chris och Mändy (och givetvis även Mag i egen hög person). Så underbart, åhhh vad jag älskar er hörrni! Två filmer hann vi med och en hel del välbehövlig catch up.

Time to sleep, imorgon ska jag - hör och häpna - på Stockholms-sightseen tillsammans med mor och far! Upp i ottan ska jag av den anledningen, godnatt alla raringar♥

Kommentarer
Postat av: freud freudson

älsk<3

2010-08-04 @ 12:31:43
Postat av: Anonym

<3<3<3

2010-08-04 @ 17:09:46

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0