I'd rather be with you

Har haft en heldag med babyboy inne i stan innefattande lunch med Jonte/shopping/pussar/hårfixning för Martins del (såå jäääävla snygg, såklart, även om isblont var lite oväntat!). Nu kom jag nyss hem och egentligen ska jag träffa Nisse och Maggan ikväll, men när jag skrivit klart här så kommer jag tvingas höra av mig till dem och avboka. Det värker nämligen i hela min kropp, är totalt täpp i näsan, har lock för öronen... Vore dumt att smitta Nisse som åker till Magaluf imorgon! Guess it's gonna be a lonely night, men som tur är har jag kvar godis från igår så jag ska lägga mig i sängen och fortsätta med att plöja Sex-and-the-city-avsnitt. Visste väl att boxen skulle komma väl till pass!


 
Det finns bara du♥

Kommentarer
Postat av: felflue

Martin.. ISBLOND?! SERIOST??? Jag ar lviradd!!!!!

2010-08-17 @ 08:44:49
Postat av: Anonym

jaa, alltså det blev ändå mycket bättre än vad jag trodde! lite läskigt än så länge, men man vänjer sig väl :D

2010-08-17 @ 09:09:48

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0