I love it when you do those things to me

Heyy! Har just varit i centrum med pappsen och hämtat ut mitt nya Nordeakort, mitt gamla råkade ut för ett mystiskt försvinnande i söndags. Handlade en underbar chokladkaka på vägen också: havssalt och mandlar från Fairtrade. Allvarligt, hur kan vissa påstå sig inte tycka om choklad? Jag äter det dagligen! Nu vankas en lättare form av middag bestående av scones och hembakad bröd, fantastiskt, har tjajat om scones i evigheter! Om någon timme så kommer min älskling hit, så dax att börja sminka sig? Martins romantiska uttalande: Osminkade tjejer är som en vägg utan tapet. Nu försökte han nyss täcka över sitt lilla snedsteg och hävda att jag ändå är världens vackraste, med eller utan smink. Good try darling.

Hade förresten jättetrevligt på Melandes fisk i Slussen med famlijen (det var visst inte Pontus by the sea vi skulle på):






(En busstransport ställde sig ivägen för vår havsutsikt...)

Handlade "Belgien-godis" på vägen hen, chocotoff for the win!


Kommentarer
Postat av: mandizpandiz

HAHA Vissa = Manda eller?

Du vet att jag inte gillar det, for real! får en bara att må illa ;(

2010-08-04 @ 19:41:50
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0