How wonderful life is

Hej alla finisar ♥ Har haft en underbar, lugn dag. När jag äntligen kunde slita mig från sängen (svårt när man har en pojkvän som till och med i sovande tillstånd fumlar efter en och med en häpnadsväckande styrka lyckas rycka tillbaka mig vid varje försök att resa mig) så slog jag mig ner med frukosten framför Harry Potter tillsammans med Hänky. Så småning om släntrade även Martin ner, men han var inte lika förtjust över att även tvingas titta på extramaterialet. På eftermiddagen gick vi ut på en promenad och hamnade på en klippa i Nyfors, förmodligen ett av Tyresös allra mysigaste ställen. När Mart senare skulle träffa några vänner begav jag mig till gymmet varifrån jag just kom hem! Förfärligt hur snabbt man förlorar sin styrka och kondition... Tror ni inte det kom som en smäll i ansiktet när jag frågade Johan i receptionen om hur många gånger det fanns kvar på gymkoret (övertygad om att jag var inne på sista rundan). "6" svarade han till min bestörtning. Till saken hör nämligen att det var ett 10-gångerskort. Kul att jag har gymmat sammanlagt 4 gånger under sommaren.

Nu ska jag träffa Maggie och Freddie! Freddie har varit i Rhodos, så äntligen kan vi ses igen!! The trio is reunited ♥♥


 


Haha, alltså Martin är så underlig när han sover! Förutom att han alltid har en inbyggd sensor som omedelbart märker av när jag reser mig, så låg han imorse och skrattade i sömnen! Dessutom, när jag väl förflyttat mig från sängen, så rullade han in sig i hela madrassen som om han levde i en kokong.....


Kommentarer
Postat av: freud freudson

älskling <3

2010-08-20 @ 00:15:45
Postat av: mäg

hahahahahhah älskar bilden!!!

2010-08-20 @ 11:25:22

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0