HELLO AGAIN

So, I'm hooooooooooooooooooome! Har haft det underbart ♥ Tre riktigt fina och varma dagar, resten helt okej förutom två då det var riktig storm. Igår kom Marty hit, hade längtat ihjäl mig efter min fina älskling. Jag har väl sagt att jag har världens underbaraste pojkvän? Låg och drog oss ända tills ett-tiden idag, för vid två kom Fellan och Issa och hämtade upp mig i bilen (oh yeahh, love it!). Vi tog oss in till Muffin Bakery och fikade (efter ett litet missförstånd dessvärre utan Freddie och Malin som annars också skulle närvarat). Faantastiskt att få träffa mina fina igen (även om jag förstås träffade Fells en snabbis nere i Varberg, hon tog en liten avstickare på sin nyligen genomförda roadtrip). Då det var dags att tänka på refrängen förvillade vi oss bort på Stockholms gator, men eloge till F som lyckades få bilen på rätt spår igen! Nu väntar jag med en tom, ekade mage på middag. Om några timmar kommer my man hit för cooooosy time!





Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0