Födelsedagsfest för Fred!

Nu har jag officiellt sett slutat jobbet! Ett sista pass blev det idag, som tur är fick jag gå en timme tidigare. Nu behöver jag nämligen inte stressa ihjäl mig inför ikväll, vi ska ju fira Freddie! Åhh, ser verkligen fram emot det!  

För er som som på grund av obefintligt blogginlägg igår inte fick avnjuta sin dagliga läsning, framförs härmed min ursäkt! Jag hade fullt upp, så det fanns ingen tid. Efter skolan åkte jag in till stan med Maggie, Pontus, Oscar och Nisse och på kvällen var jag på min första date med Martin! Vi har förstås varit tillsammans i snart 4 månader, men faktiskt inte varit ute på riktigt förrän nu! Så igår åt vi middag och gick på bio, såg Inception! Grym film! Jättemysig kväll, I'm so happy♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0