En kärleksförklaring till er hehheheh

Kom just hem från ett rysligt härligt spinningpass med Fellan, nu är vi på banan igen! Har annars för övrigt avverkat min första ordentliga skoldag: 8.15-16.25, skönt med en mjukstart! Det är en förbryllande känsla att vara trea, är inte riktigt säker på om jag tycker om det! Dessutom; när jag började ettan så tyckte jag att alla treor såg sååå vuxna ut och var såå mogna. Hallå, ta en titt på min störda klass?

 

Vi befinner oss med all säkerhet på en lägre nivå än de nyanlända vad det gäller beteende. En av våra mycket givande diskussioner idag gav till exempel slutkommentaren att jag minsann ser mest lesbisk ut av mig, Fred och Mag. Underligt, med tanke på att mina sexuella erfarenheter med en tjej sträcker sig till en kyss med F. Ett annat intresseväckande utlåtande var förstås "Är Robinson Cruise en båt eller en människa"? (signerat Fred). Eller varför inte, diskussionen kring efternamn. "WICKELUS LÅTER SOM EN KÖNSSJUKDOM HAHAHAHHAHAHAHAH". Jag är så fruktansvärt kär i min klass (sorry Mart, i dig med förstås!). Visst, vi är jättekonstiga, men lite som en sammanhållen familj där alla har sin egna roll. Ett fjuttår kvar nu, ska försöka ta vara på varje dag!


Kommentarer
Postat av: <3 din freduuuuuudiluuuu

HAHAHAHHA JAG ÄLsKAR OSSSS!! HAHHA

2010-08-26 @ 20:20:03

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0