Busy

Jag har ju inte förstått att jag har börjat skolan igen och att det därav inte längre är läge att stanna uppe länge på kvällarna, så här har ni en kort resumé av dagen:

Morgon: Överrasknigsuppvaktande av Freud tillsammans med Mag och Nisse. Bakning av kladdkaka (åt resterna i mörkret alldeles nyss, fick även i mig stearinljuset).



Förmiddag: Första dagen i skolan, årskurs tre! Schemat visade på två riktigt bitiga dagar då jag går till kvart i sex respektive halv fem, men kurserna verkar å andra sidan riktigt roliga!

Eftermiddag: Mystiska förberedelser med Fells inför skolstart *DUN DUN*. Givetvis skulle allt som möjligtvis kan gå fel också göra det: proppar gick i huset, slutsåld produkt, trasig plattång, bussfel.. Men slutligen. Yeah.

Kväll: Firning av Freud hemma hos henne med några tjejer, supermysigt! Synd att vi börjar 8.15 imorgon, hade velat stanna mycket längre!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0