A day off from la Donkeno

Här ställer man klockan och släpar sig upp i gryningen, enbart för att upptäcka att väderprognoserna för dagen visat sig vara felaktiga och allt bara är grått, grått och åter grått. Vi skippar Stockholms-sightseen som ju var en båtfärd och tar istället en lunch på Pontus by the sea i Slussen om några timmar! Efter det har jag för åsikt att ta en vända på gymmet, längtar! Träning är underbart. Nästa sommar ska jag och Sara anmäla oss till ett bootycamp (?) som består av intensivträning under 3 veckors tid! I will be fit.

Resten av dagen är relativt ospecifierad, men jag ska hur som helst träffa min babyboy! Imorgon har vi varit tillsammans i 3 månader! ♥

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0