22 aug

Min armhåla luktar chips. Det är konstigt eftersom vad den borde lukta är svett, med tanke på att jag nyss gymmat. Det suger egentligen att träna själv (Fells är ju fortfarande inte hemma) men oftast träffar jag på vänner där som jag kan träna med. Man behöver någon som kan pusha en! Idag hann jag tyvärr bara skymta de bekanta ansiktena, så det blev en rätt trist gymrunda i det tysta. Funderar för övrigt på att se över utbildningen för personlig tränare, vore ett perfekt jobb efter gymnasiet!

Idag har jag annars övningskört med en konstruktiv far vid sidan och en spänd Martin i baksätet, samt varit på två husvisningar med familjen. Jag försöker att hålla mina förhoppningar nere, men det ena var verklgen intressant! Behöver visserligen renoveras lite här och där, men det var stort med en jättevacker tomt! Åhh....




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0