18 aug

Idag har jag:

♥ Tränat
♥ Varit med Maggie, West och Manda
♥ Handlat choklad och vindruvor för mina sista slantar (var helt tokig och köpte en ny smak på chokladen efter påtryckningar från Maggie: chili and honey från Anthon Berg Fairtrade, till min lycka riktigt smaklig!)
♥ Kollat på Harry Potter med Henkisen (han är en lika stor nörd som jag själv)

Nu sitter jag med råångest inför skolstarten, trots att jag fram tills idag verkligen har längtat efter den! Det ryktas nämligen om ett helvetiskt schema med extrema dagar. Jag blir stressad bara av tanken! Det finns så mycket tiden ska räcka till för: plugg, träning, vänner, pojkvän, nöjen... Okej, ska tvinga mig själv att inte få panik förrän jag själv har sett schemat med egna ögon. Men jag fnular redan på mitt klagobrev till kommunen med ett krav på förändring.  

 


Kommentarer
Postat av: freud

du har pratat med mig cokså!

2010-08-18 @ 21:24:17

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0