"Voldemort ringer: har du sett Harry? - Nej! Och så har man det ;PppPPp

Fick just ett panikanfall, måste läsa Harry Potter!!! Det var alltför länge sedan nu, trodde det var nödvändigt att varva med vanlig lektyr men SE DÄR vad som händer, jag har ett enormt tomrum i mitt hjärta!!! Jag vet faktiskt inte hur jag kan vara en sån stor Harry-Potter-tönt, men jag är faktiskt obsessed. Helt allvarligt tänker jag på Harry Potter dagligen, på själva den världen. Jag skulle passa så bra!! Älskar att ett Harry-Potter-land öppnar i Florida i sommar, jag och Manda ska dit nästa år! Förstå vilket fånleende jag kommer ha fastklistrat!! Okej. Jag känner att mitt Harry-Potter-inlägg borde avslutas omedelbart. Bara en verkligen insyn in the life of Nord, JA jag är en urbota nörd!!!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0