VALBORG!!

Nyss genomfört ett bib-test i skolan, så sitter här i sängen lagom fräsch....... Har varit en jättemysig dag hittils, hade ett långt hål där jag och Issa åkte in till stan för att betala vår resa (Maggie följde också med i släptåg). Ääääääntligen börjar det närma sig avfärd till Alanya baby, fan vad kul det ska bli!!

Nu ska jag ta en dusch och eventuellt locka håret. Fortfarande helt oviss om vad jag bör ta på mig till festligheterna senare ikväll, så ska väl ta mig en titt i garderoben också. Längar tills ikväll! Assugen på mitt kött, min halloumi och min bbq-sås............... KÖR HÅRT IKVÄLL PARTY PEOPLE!






Kommentarer
Postat av: freddan

ni satt på taket utan mig :(

2010-05-01 @ 04:03:33

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0