Underbara fredag!

Åh, det verkar vara strålande väder ute! Vad härligt, för jag ska in till stan om en stund med Maggie och Freddie! Vill shoppa lite nya vårkläder och ta en islatte i solen, yeyy! Vid fyra låser jag in mig på Racket i två timmar för some work, sista gången innan avslutningen. Ikväll ska jag förmodligen vara med Mmmmmmmmmm. Hoppas ni också får en mysig dag, pusspuss♥


Två av världens mest underbara människor, som jag lyckats håva in som bästa vänner! Det här är inte Maggie och Freddie, så det kanske känns opassande att jag lägger in den här bilden, men i ärlighetens namn finns det inga bilder på oss tre. Jag är sällan med på bild, för jag är världens mest ofotogeniska människa. Kommer förmodligen ångra det längre fram. (Förlåt Fellan, vet att du hatar bilden, men alla mina miljoner läsare kan kanske ha överseende med det. Bilden är faktiskt inte ens så gräslig).


Kommentarer
Postat av: Den sluge räven

Mmmmmmmmm!

2010-04-23 @ 11:18:53
Postat av: mandis

LEK INTE SLUG RÄV

Love you anoewfen

2010-04-23 @ 19:19:48
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0