Så intressant information

Sitter på turismen, klar med uppgiften, så langar inside information!

Namn: Anna Nordlander

Piercingar: Bara öronen

Tatueringar: Nej, jag gillar inte tatueringar förutom vid undantagsfall

Längd: ca 1.68 cm

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Tyvärr jävligt blont...........

Fräknar: Yes, de dyker upp nu mot sommaren!

Motto: Sikta mot månen, för missar du hamnar du ändå bland stjärnorna

 

Kär?

Önskar du att du bodde någon annanstans? Inte för nuvarande

Tycker du att du är attraktiv? Givetvis

Dricker du? Vid passande tillfällen, ja

Röker du? Nix

Vilket schampo använder du? Goldwell, bäst i världen!

Vilken parfym använder du? YSL

Vad är du rädd för? Att mina kära ska dö

Gillar du att tvätta? Gör någon det? Har i och för sig aldrig gjort det

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, men jag är livrädd och tror jämt att de ska spåra!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Don't remember

Filmen du köpte? Tror det var Sällskapresorna

Låten du hörde: Free falling, underbar

Låten du laddade ner? Jag kan inte ladda ner, haha usel

Personen du ringde? Manda

Personen som ringde dig? Manda

TV-program du såg? Av någon anledning Scrubs.. I hate it

Person du tänkte på? Kom att tänka på han Scurt helt random, den gröna figuren!

 

 

Favorit...

Låt: Free falling har trillat dit på listan, men det är en svår fråga!

Sak att göra: Umgås med någon jag tycker om

Sport: Ridning, oh old times

Dryck: Nypressad juice, latte

Kläder: Tajts såklart

Film: Harry Potter, obestridligt!

Bil: Gud vad jag inte byr mig, har ingen kunskap

Serie: Hollywoodfruar, Desperate Housewives, Vänner

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Så många gånger

Gråtit över en flicka? Ja, men bara några fåtal

Ljugit för någon? Det händer, men inte om jag kan undvika det

Varit i slagsmål? Nja, inte på riktigt

Blivit arresterad? Nix


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0