Rescue me

Förbereder mig för en dödligt tråkig fredagskväll. Hitta felet i rekvisitan framför mig: Glass. Chokladsås. Naturgodis. NATURKUNSKAPSBOK ← error!!!! I början av lovet lovade jag mig själv att få allt plugg undanstökat så fort som möjligt, men ändå har jag inte rört ett finger (förutom lite härom dagen då jag gjorde den mest obetydliga läxan, turismen). Så here I am. Two and a half day to go innan skolan drar igång igen, och stuck with homeworks. Ska dessutom försöka lägga mig tidigt så att jag pallar gå upp när klockan ringer 8.00 för jobbets skull (alarmsignal: Harry Potter's world). Verkar som om någon har en helkväll att se fram emot..............


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow hello beautiful!

2010-04-11 @ 00:39:20

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0