Påskafton!

Glad påsk älsklingar/ sliten A.Nordlander! Jeesus, sovit omkring två timmar inatt. Knallade hem nu på morgonkvisten och var sådär hemskt dräggig: osminkad men med antydning till mascarakumpar, fel klädsel (mössa och stövlar= not okay, YEYY!), tovigt hår, trött.... VERY WELL, har tagit en långdusch och hinkat kaffe så nu känner jag mig fräsch igen och redo för påskfirande med släkten! Hemligheten jag skrev om igår förresten var en överraskningmiddag på TGI Fridays för Maja som fyllde 18 för några veckor sedan, jättemysigt! Tog dock deras sallad vilket inte är att rekommendera, en pytteliten kycklingfilé på ett ton sallad indränkt i dressing. Deras pommes frites var däremot underbara! Tack för underbart sällskap: Maja, Tess, Manda, Nea, Elli och Claudia! Efter middagen åkte vi vidare mot Trollbäcken för krök. Jag och Manda höll oss igång till fem imorse, sedan sov vi någonstans. Nu ska jag börja fixa mig för påsklunch! JAG VILL ATT SARA SKA VARA MED, avlider snart av saknad av min kusin. Hörs senare, hoppas ni får en fin dag  ♥


Wiie, påskpresent till mig från finisföräldrar!


Kommentarer
Postat av: sara

Awww hoppas ni hade en bra pask, saknar er sa det gor ont!!! puss alskar dig

2010-04-14 @ 00:01:54
URL: http://saraca.blogg.se/

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0