Oops I said it.........

Tydligen har det läckt information om det som åsyftades i tidigare inlägg om en av de glädjande nyheterna, och jag tänker härmed bekräfta uppgifterna: yes, när jag fyller 18 ska jag operera brösten! En fet jävla D-kupa ska sättas in. Eller okej chilla, vi får se vad som ser mest proportioneligt ut på min kropp. Viktigt för mig är att se anständig ut och inte ha värsta sillispattarna, med tanke på att jag vill bli tagen seriöst i livet.  Jag vill att det ska se så verkligt ut som möjligt! Åh, jag längtar verkligen!! Jag vet att jag svamlat om det här tidigare, men nu har saken kommit i en annan dager eftersom jag samtalat med mina föräldrar och fått deras fulla stöd. Har inte velat prata så mycket om det här eftersom det är så lång tid kvar, men jag och mina vänner (som också vill genomgå operationen) har pratat så mycket om det den senaste tiden, att jag helt enkelt inte orkar hålla det inom mig! Så nu vet ni. Confessions time's over och jag ska återgå till att äta vindruvor, lyssna på John Meyer och inte göra någonting.


Kommentarer
Postat av: Lu

åh, vad roligt! det är ju inget märkvärdigt längre, bara börja spara.. jag skulle också vilja göra om mig. men vet inte vad det skulle vara. en fettsugning isåfall!

2010-04-18 @ 17:57:26
Postat av: Anna

Jag känner ironin drypa....

2010-04-18 @ 20:30:58
Postat av: Den luriga räven

Jag med.... Evil eye

2010-04-19 @ 00:46:30

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0