Objection

Har haft en underbar dag (massage inberäknat, lyxliv yes yes), men så fort jag kom hem blev jag omedelbart på dåligt humör igen (precis som igår kväll) och vill bara flytta härifrån.............................. Blää............. Nu tänker jag svassa ner till Ica och köpa naturgodis, eftersom Nisse under massagen påminde om hur fantastiskt det är. LÄNGTARRRRRRRRR (ungefär som Freddie efter sin risifrutti tidigare idag, hehe).


Den här bilden har som förstått ingenting med ovanstående text att göra. Jag tycker helt enkelt att den är fin.


Kommentarer
Postat av: maggg

hahahha satt och läste (hade sett bilden innan jag började läsa inlägget) och tänkte nisse, naturgodis... NÄRFAN kommer det nåt som gör att bilden passar in? Så kom din behövliga (och töntiga) förklaring längst ner. Underbart!

2010-04-27 @ 22:17:34
Postat av: Anonym

heheheh vad tänkte du dig, någon dirty reveal............................? :D

2010-04-28 @ 20:43:30

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0