Looking for something new

HEJ! Har nyss varit ute på promenad med mina päron, fantastiskt väder! Nu har jag precis hittat det mest perfekta huset - kanske ever - så det blir förmodligen visningsdax på tisdag!!! Jag vet, jag vet, vi har kollat på hus i åratal men det blir aldrig någonting av det hela. Varje gång blir jag lika besviken eftersom jag verkligen inte trivs i mitt område, som jag känner att jag växt ur. Anledningen till uteblivande husköp är att mina föräldrar är ett par livrädda typer som föredrar säkerhet framför spontanitet och alltid kommer fram till.... att vi har det rätt bra där vi är. De älskar naturen och vi bor i skogen, så närmare kan man ju inte direkt begära. Men vi känner allihop, men framför allt jag, ett gigantiskt behov av förändring.

Saknar mitt hus i Belgien, jag hade till och med ett eget badrum!!! Åh, nu saknar jag hela Belgien-faderullan lite grann. Borde ta en weekend till Bryssel snart! När jag blir vuxen ska jag också bli diplomat och flytta utomlands, helst till London under ett par år! KOMMER NI IHÅG att jag egentligen skulle flyttat dit i nian????? Okej åhh nu är jag verkligen på change mood, känner mig jättesugen på någonting nytt. Höhö som introt till Svensson Svensson-filmen. Ska nog sätta på den och skratta lite i min sorgsna ensamhet!

 
Scandinavian school of Brussels, my dear beloved skola under Bryssel-tiden!




ABBA sjunger om området där jag bodde, Waterloo!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0