Lista!

Matvanor:

Bästa maträtt? I love sushi!
Bästa dryck? Beror på tillfälle, men jag älskar chailatte och julmust!

Hatdryck och maträtt? Mjölk och skolans biffar

Bästa alkoholdryck? Cube/vodka med päroncider

Använder du smör på smörgåsen? Har alltid avskytt smör faktiskt
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis, så får man ta vad man vill

Favoritglass? Magnum, Ben&Jerrys
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Mycket varierande, ingen specifik summa

Har du mer skor än kläder? Nää

Favoritplagg? Olika typer av tajts

Hatplagg? Jeans, usch jätteobekvämt! Använder det myyycket sällan

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Både och

Vad vill du bli? Jurist: advokat, domare, jobba på UD

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Sam-sam passar mig perfekt

Är lönen viktigast? Jag tycker att lönen är väldigt viktig, men man måste också trivas med vad man gör

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet när jag flyttar hemifrån, sen vill jag bo i hus med min tänkta man och tre barn

Framtidsplaner med boende? Vill bo utomlands igen under olika perioder, men annars lämnar jag aldrig Stockholm för ett annat ställe inom Sverige!
Litet eller jättestort? Drömboende? Lagom stort i en förort till Stockholm, kanske Nacka eller Bromma
Landet eller mitt i stan? Absolut inte landet, skulle få panik

Mysigt eller sterilt? Någonting där emellan, det ska vara hemtrevligt men snyggt

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? Jag har inte barn och otrohet är absolut inte okej

Älskar du någon? Ja, det är klart

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Jättemycket, hela min släkt är väldigt tajta med varandra. Ja, jag är en lojal person som värdesätter ärlighet och pålitlighet väldigt högt

Tycker du om att dricka dig full? Precis så där lagom är underbart, heeehe

Hemmafest eller krogen? Har just fyllt 17, ingen krog för min del! Jag skulle aldrig våga ha ett falskt ID!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0