Lämplig rubrik fattas

Helt jävla utpumpad! Suttit på en cirka 3 timmar lång introduktionskurs gällande McDonald's där vi mestadels pratade om hur serviceinriktat "restaurangen" är. Blev även tilldelad min hemska uniform, förstår inte varför de jävlas med ett rutigt fanskap när man borde kunna få en vit, lite småsexig skjorta istället? Jaja, på onsdag ska jag tillbaka för att få hantera kassan med en handledare. Krockar tyvärr med min presentation på Tyresö Gymnasiums öppna hus (så himla givet att det är jag som ska prata, bara jag som tycker någonting sånt är roligt). Nu ska jag äta, TUR eftersom jag är en utstvulten varg!!



Kommentarer
Postat av: rutinerad arbetare aka mandylove

hehehe snart kommer du märka hur likt en resturang det faktiskt är. dom är galna med allt..........

2010-04-27 @ 10:06:25

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0