Kom, bara kom håll mig vaken inatt

Oh I'm a sleepiebag......... Kom hem för ett tag sen efter att ha vaknat upp nånstans, på grund av jobb klockan fyra var jag tvungen att dra mig. Tack Maggsi for yesterday, även om jag inte medverkade särskilt länge - förlåt igen!! Will leave no more comments on last night. Nu ska jag dö lite och sen ta tummen ur röven och släpa mig till duschen. Bussen mot Racket avgår om endast lite mer än en timme. Det börjar bli lite peddovarning på mig, drömde om mina bollskolebarn härom natten? Dock inget snuskigt, utan bara hur vårt avsked kommer se ut när jag klättrar på min karriärsstege och börjar min anställning på McDonald´s. Yeeahyeah, talk to u later♥

 








Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0