It'll be a good day

GOOD MORNING SUNSHINES! At my place har jag och Mr Burns nyss vaknat upp. Gick för en stund sedan ner till köket för att stilla min bittra hunger, slänger en blick mot fönstret. Ger ifrån mig ett skräckfyllt kvidande. Det är ta mig fan helt otroligt, SNÖ?!!! Jag har verkligen förberett mig för vår nu, skyfflat bort stövlar och vinterjackor... Fun to do the repacking! Dessutom har den förbannade kylan gjort mig dödssjuk, på grund av att fönstret varit öppet under natten för att förhindra bastukänsla på mogonkvisten. Blääääääääää..............

...................... Okej. Dax att ta tag i dagen! Funderar på om jag och Mandisen ska åka in till Nacka Forum? Hon är inte helt på det tåget, men om jag tjatar lite till så. Ikväll har vi storartade planer @ Freuds place, grrrreat!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0