I'm in love with my life

VILKEN FANTASTISK DAG! Möttes av två riktiga glädjebesked i skolan! Det första fick mig att börja gråta, men vill dock inte avslöja riktigt än vad det handlar om... Håll ut, big things are coming up (and yes, now we're talking big hee hee). Det andra beskedet handlade om att jag nu fått en definitiv anställning på McDonald's!! Sååå himla underbart! Slutade skolan vid elva (eller ja, vi som skippade simningen... hemskt!) och efter att ha hängt kvar ett tag slog jag, Maggie och Freddie läger på Espresso House i inte mindre än tre timmar. Vi hängde även vid Tyresö centrums provsmak som tre glupska tjejer och jag misstänker starkt att vi hamnade på vimmelbilder till Mitt i. Kul. Åkte därifrån till work (oh, vissa av mina ungra kallar mig för deras Bollskolemamma *snyft*).

Nu väntar jag på att min fina farmor från Dalarna ska komma, hon stannar över helgen. Ikväll ska jag ha filmkväll med Maggie, Freddie, Malin och Nisse!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0