Idol nr 1!

Hahaha såg nyss på Hollywoodfruar (missade i måndags eftersom någon fifflat med sina kanaler och raderat trean ur systemet, vilket förmodligen var en lögn för att slippa kolla, men JAJA jag ramlar in på sidospår). Jag vet att jag höjt Maria Montezami till skyarna förut, men herregud den människan är ju ren underbarhet! Jag och mamma har legat i soffan och skrattat högt åt hennes små egenheter! Hon är som ett litet barn, så himla naiv. Älskade att hon i sina bröllopslöften (som hon förnyade i programmet) tackade för att hon fick möjligheten att vara hemma och möblera som hon ville i huset samt shoppa för sin mans pengar... På något sätt verkar hon ändå down to earth, även om hon förstås inte är så klyftig. Yeahh Maria, all kärlek♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0