Helluuuuu babes!

Varför försvann mitt inlägg från igår kväll? Blir fett irriterad. Måste dra en snabb resumé bara för det! Mandisen kom hit och vi chillade framför Vänner, världens mest fantastiska program! Jag är så sjukt lik Monica, haha: bestämd, pedantisk och styrande. Manda är nog en blandning av Joey och Rachel och Felicia är definitivt en Pheobe. Nisse är nog lite av en Chandler! Heehhee. Nu ska jag och Manda rulla vidare from my mansion in till stan. Jag har aktut klädkris, är faktiskt nära gråten. Just därför kommer väl bara slaggprodukterna finnas kvar av sortimenten... Jag ska vara en Hunter.


Kommentarer
Postat av: mag

och vem är jag´?!

2010-04-02 @ 14:38:56
Postat av: Anonym

Kan tänkta mig att du e en rachel också haha!!

2010-04-02 @ 15:49:58

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0