Everybody is looking for love, aint that the reason why you're at this club?

Mysig dag med fina tjejer på ett café vid Kungsan! Mötte även upp Tess och Nea later on. Drog vidare till centrum för viktigt ärende (det var på håret att min papps inte gjorde the discover), vilket tvingade mig att träffa min största fiende.... I'm just sayng tandkräm, men min ilska börjar lägga sig. Ikväll är det tjejerna igen som gäller, älskar det här lovet!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förutom att Fellan är borta (saknar dig mest i hela världen) är det verkligen helt perfekt. Har inte varit ensam i mer än typ en timme, utan vi gör saker exakt hela tiden. I like it!




Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha freddie så söt!

2010-04-07 @ 19:54:00
URL: http://moltic.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha favoritbilden, lätt!!

2010-04-08 @ 09:59:56

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0