Complete

Godmorgon/förmiddag! Jag har faktiskt redan hunnit läsa igenom NK, feeling proud. Snart ska jag åka till Sickla med mami och papi för att inhandla nya inomhuslöparskor eftersom jag fått seriöst missbildade fötter efter mina nuvarande. Jag har nog världens fulaste fötter faktiskt. I vilket fall. Senare ska jag förmodligen svänga förbi gymmet, men dagens highlight är att jag ska VARA MED FELICIA!!!!! Alltid när jag är ifrån henne känns det som om en del av mig är frånkopplad, har alltid en påtaglig känsla av saknad (du gör mig fulländad älskling). Nu har hon varit borta en hel vecka och jag har därav hållit på att avlida. Är så lyckig över att hon är hemma igen!!!!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0