Big city life*

Hehheeee nu kom jag på vad som hände med det försvunna inlägget.. Råkade posta det på min gamla blogg! VERY WELL. Kom just hem från stan! Fick med mig en del bra saker, woho! Fick också span på en underbar kavaj från H&M som tyvärr inte fanns i rätt storlek... Åt lunch i Kungshallarna, för min del blev det falafel 3 kr/st = ingen big deal. Är dock jättebesviken, skolans är såååå mycket godare!! Äter alltid från det vegetariska i skolan, garanterat mycket fräschare.

Nu ska jag läsa lite och sen är det spinningdax! Ikväll ska jag äta våfflor med Mandis, och sen får vi väl se vad som händer. Är dock alltid död val efter spinningen, så särskilt livat pallar jag inte med. Puss!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0