Aa men tjena!

Done med första dagen på nya jobbet! I början skulle jag bara svansa efter en person som stod i kassan och lära mig efter vad hon gjorde (vilket resulterade i att jag ständigt var i vägen för alla andra och bara kände mig allmänt störig). När det blev lite lugnare fick jag ta över kassan i alla fall! Gick faktiskt över förväntan, blev omhändertagen av jättegulliga tjejer så jag lärde mig en hel del. Dock kan jag inte: vara snabb, vika en Happy Meal-box, förstå vad vissa säger, cirkulera glassen rätt, fixa med specialbeställningar (för att göra en lång lista kort). Kom i princip nyss hem och har världens huvudvärk, antar att det har med tempot och värmen där att göra. I vilket fall verkar jobbet verkligen ROLIGT, I think I will love it!! Nu ska jag hoppa i mina nya sovshorts jag köpte innan jobbet tillsammans med Freud (perfekt att hon också invigde sitt nya jobb inne i stan idag, så att vi hann fika på Waynes innan!). Tänker lägga mig i soffan och titta på teve or something. Pusskalas!



Kommentarer
Postat av: maggaan

Åh vad roligt att det gick bra!!! Ett första intryck är så viktigt, kul att det var bra :D Du kommer säkert ha skitkul där! <3 <3

2010-04-28 @ 21:22:06
Postat av: Anonym

yeyy thank you honey :D

2010-04-29 @ 17:22:24

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0